IRC-Galleria

Tiedot

Luokittelu
Kaverit
Perustettu
25.2.2011
Tilastot
Käyntejä: 33 647
Kommentteja: 39
Koko
464 jäsentä
Tyttöjä: 284 (62 %)
Poikia: 180 (38 %)
Keski-ikä
30,8 vuotta
Otos: 201 jäsentä
Tyttöjen keski-ikä: 30,0 vuotta
Poikien keski-ikä: 31,8 vuotta
Ylläpitäjä
Armand
Valvojat
Deeveri, SylvanaVampire, Tibo, HulluKari, renaki, PRINSSI`, Mia, LoveSong, ellugöörl, [9mm]Burana, Johvii

Ristiriitaista feminismiä

  • ArmandArmand[#1] 4. toukokuuta 2012 00:35:59

    Ristiriitaista feminismiäPerjantai 04.05.2012 00:19, 669 vastaajaa

    Aluksi mainittakoon etten ole katkera millään tavalla vastakkaista sukupuolta kohtaan ja tunnustan kyllä sen tosiseikan että naiset ovat joissakin asioissa miestä fiksumpia. Jos en jotakin asiaa itse ymmärrä turvaudun mielelläni oman rakkaan avopuolisoni arviointikykyyn, saan häneltä yleensä hyviä neuvoja tilanteissa jotka ovat ajautuneet karille. Mutta itse aiheeseen, eikö teistäkin ole vähintäänkin hassua että naiset jotka kuuluvat erillaisiin feministisiin tai miestä halventaviin yhteisöihin ovat omissa kuvissaan hyvinkin paljastavissa asusteissa. Osalla tissit näkyy nännipihoja lukuunottamatta, toiset pyllistelevät taikka stimuloivat mielestään tyhmemmän sukupuolen alkukantaisia viettejä jollakin tavalla. Eikö tällaiset kuvat ole juuri naisen esineellistämistä ja feminismin vastaisia? Vai ovatko feminismin kanssa vauhkoavat yksilöt juuri niitä tyhmempiä naisyksilöitä kuten vastaavasti sovinististen miesten laita useimmiten on?
    Mikä ryhmittymä on lähimpänä omaasi?
    Ovatko mielestäsi paljastavat kuvat?
    • Voit valita 20 vastausta.
    Kun näen paljastavan kuvan miten toimit/ajattelet?
    Oletko törmännyt galleriassa paljastavien kuvien yhteydessä?
    • Voit valita 20 vastausta.
    Näytä tulokset
    Vastataksesi tähän kyselyyn ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.


    Oletteko koskaan törmänneet naisiin, jotka pitävät profiilissaan paljastavia kuvia ja silti ovat yhteisöissä, jotka ovat feministisiä tai miestä halventavia. Eivätkö nuo kuvat ole ristiriidassa niiden yhteisöjen kanssa? Eikö ole feminismin vastaista ja naista esineellistävää pitää itsestään sellaisia kuvia? Vai eivätkö kyseiset yksilöt ymmärrä näitä seikkoja vai onko kyseessä kenties huumorin piikkiin meneviä seikkoja. No, oli miten oli, mielenkiintoista silti :D
  • DeeveriDeeveri[#2] 4. toukokuuta 2012 00:54:22

    Hassua, että minä pystyn näköjään muokkaamaan tuota sun viestiä. :D
  • ArmandArmand[#3] 4. toukokuuta 2012 01:00:58

    Ai jaa sehän omituista. Periaatteessa myös vaarallista, sillä säähän voit halutessas vääristää kommenttini/ajatuksen tarkoituksen ihan täysin toisenlaiseksi. Höhöö. :)
  • DeeveriDeeveri[#4] 4. toukokuuta 2012 01:03:47

    Ei pelkoa. Lisäilin vain pilkkuja ja korjasin yhden kirjoitusvirheen. :D Kokeilun vuoksi tuohon äskeiseen tein näkyvämmän muokkauksen. Mutta sitä en tiedä, kuinka moni muukin pystyy muokkaamaan. Kaikki yhteisön valvojat kenties...
  • ArmandArmand[#5] 4. toukokuuta 2012 01:07:04

    En mä uskokkaan et sä sorrut moiseen, mut joku joka tahtoo kujeilla voisi tehdä jäynää. No mä oon aika valski kirjoittaja hmmm jotenkin kai luonteeseeni kuuluu se virheellinen kirjoittelu tänne, vaik ammattini puolesta se pitäisi olla händyssä.